Nurkemal Kızlar doğum sancısı nasıl oluyor şuan alt tarafım açılıp gevşiyor gibi oluyo ama aynı zamanda bebekte çok haraketli ondan mi acaba 36+2deyim yardimmm
Derderya Nurkemal canim düzenli gelmesi onemli kaç dakkada bir geliyo onu takip et sanci olabilir sadece kasilmada olabilir