Merhaba arkdaslar.. 28 ekim günü 36 haftalıkken kontrollerim icin doktora gittim.. ben hakkaride yasıyorum ve maalesef burda sadece 1 tane devlet hastanesi var merkezde ve hiç özel hastane yok.. bana diğer doktorun tayini çıktı bayan doktorunda bugün ameliyat günü istersen acilden giriş yapabilirsin doğumhaneye dediler.. acile gittim nst ye bağladılar bende şancı gözüktü ama hiç hissetmiyorum.. ultrasondan baktılar bebegin suyu vs. Normaldi ebe sana bir çatı muayenesi yapalım dedi.. 5 cm açıklığın var yatışıni yapmak zorundayım dedi.. ben kendimi cok iyi hissediyordum o gun dogurmayacagimdan emin gibiydim.. eşimi aradım hemen geldi ımza atip eve geldim Sancim olursa gideriz diye düşündüm.. anneme haber verdik memleketten yola çıktı.. akşam icime kurt düştü esime ya bebegin nabzı düşerse yine de bi gidelim dedim henüz hiç şancı yoktu.. hemen yatisimi yaptılar sabaha kadar açılma hiç ilerlemedi antibiyotik tedavisine başladık eve geldim.. o zamana kadar annemde gelmiş oldu.. sonra aradan on gün geçti bu sürede açilma ilerlemesin diye hiç hareket etmemeye çalıştım.. tekrardan 37+4 ken hastaneye gittik yine tek doktor oda ameliyathanede.. yine acilden giriş yaptık.. ebe çatı muayenesi yaptı Allah Allah sana söylemediler mi senin üst kemigin çok basık normal doğuma müsait değil dedi ben çok şaşırdım.. doktoru çağırayım bide o baksın dedi.. doktor normal doğum imkansız demiyorum yaparsın ama yirtilma çok olur bebek oksijensiz kalabilir dedi öyle söyleyince normal olsun diye diretmedim.. açılmanin ilerlememeside çok ilginç seni bugun alalim dedi.. sonra hafif sancılar hissetmeye başladım ama doğum sancısı mi bilmiyorum.. saat üç gibi çok kötü bir kramp girdi acıdan bagirdim.. hemen sezeryana aldılar.. narkozdanmidir nedir tam hissetmedim annelik duygusunu çok şaşkın gibiydim şimdi 1 aylik oldu o kadar güzel bir duygu ki surekli onu izlemek istiyorum.. rabbim hepinize tattirsin o duyguyu. .biraz uzun oldu kusura bakmayın..
i