Ben muhasebeciyim önceden alınmıyordu kızlar. işsizlik maaşına yeni düzenlem geldi uzun süre önce ve işsizlik maaşı alabiliyorsunuz. Son 120 gün olayı kalktı. Ama işveren çıkartıcak tabiki siz kendiniz çıkarsanız alamazsınız. İşten çıkışınız yapılınca çıkış bildirgesiyle işkura gidip işsizlik için başvuru yapıyorsunuz internet ortamındanda yapabilirsiniz.