Dilayozy 13+5 haftalık hamileyim, karın bölgemde iki gündür kaşıntılarım iyice arttı doktorum karaciğer enzimlerine bakalım dedi biraz tedirgin oldum başına böyle bir durum gelen var mı😔
KucukAnne538 Dilayozy Bende 17 haftalık hamileyim benimde karın bölgemde kaşıntı var bir kaç gündür ama catladigim için diye düşünmüştüm yazınızı okuyunca tedirgin oldum bir anda bende mi doktora söylemeliyim acaba🤦♀️
Mervee58 KucukAnne538 Dilayozy ben 28. Haftadayım el ve ayakta başladı bende geceleri daha yoğun oluyo bugün kan testi yaptırdım bende çok şükür bişey çıkmadı cildiyeye gitmem gerekiyormuş bencede ihmal etmeyin
Dilayozy KucukAnne538 bende öyle düşünüyordum ama doktoruma yazdım jel önerdi ve karaciğer enzimlerine bakalım dedi pazartesi gidicem bakalım, okuduğum yazılarda demir ilacınında karaciğer enzimlerini yükseltebileceği yazıyor açıkçası .. iki haftadırda kullanıyorum demir ilacını.inşallah sadece çatladığı içindir😔
KucukAnne538 Dilayozy Bend kullanıyorum hamileliğim ilk aylarından beri demir ilacı umarım bisey yoktur içime kurt düştü şimdi sıra almalıyım ben hemem yoksa içim rahat etmez 😐 umarım bisey yoktur çok geçmiş olsun size de
KucukAnne538 Mervee58 Çok teşekkür ederim sıra alıp doktoruma da söylemeliyim sanırım en doğru o yönlendirir 🙏💕
Mervee58 Dilayozy bişey söylemedi doktor kanda bi problem çıkmadı çok kaşıntı oluyo sonra benek benek şeyler çıkıyo ve hafif şişiyo cildiyenin görmesi daha iyi olur dedi kendi doktorumda cildiyeye görünmemi söyledi