Kizlar 35 haftaligim cok erken donemlerde dis problemi yasadim bi tane dolgu yaptirdim fakat baska tedavi olmak istemedm bi problem olur vs diye... ozmanlardan beri dis etimde sismeler kanamalar olurdu hala daha olmaya devam ediyo artik ileri boyutta oldugunu fark ediyorm fircalar fircalamaz dis etlerim asiri hassaslasti hemen kaniyoo napicam bole bebege zrar verirmi onerilerinz varmi dis problemi yasayannz varmi?