@fatttmaaa bir şeker hastası olarak çocuğunuzun ağız kokusu olup olmadığını, yemek sonraları uykusu gelip gelmediğini, çok sık açlık hissedip hissetmediğini, bazen aniden terlemeye elleri titremeye başlayıp başlamadığını, içtiği su miktarını ve idrarda keskin amonyak kokusu gibi bir koku olup olmadığını takip etmenizi öneririm. Bunlar da yüksek şekerin belirtileri. Terleme ve ellerde titreme ise şekerin aniden düştüğünü gösterir. Umarım hiçbirini yaşamıyordur ufaklık 😶