Merhaba arkadaslar.
3 kere hamilelik testi yaptim 3ude hafif pozitif cikti.
Resimleri yukledim buraya.
Hollandada yasiyorum burdaki herkez az bile gorunse kesin hamilesin diyolar.
Ama benim asiri kusma fobim var kimseyle paylasamiyorum herkez dalga geciyo. Her hamilelikte kusma ve mide bulantisi zorunlu degilmis benim annemin iki hamileligindede kusma olmamis yada bulanti. Kusmaktan cok korkuyorum. Hamile oldugumdan emin degilim kahveringi akintim var. Kaslarim karnim agridan oluyo. Cabuk yoruluyorum ama stresstende olabilir.
Napmam lazim cok korkuyorum