Nuraan_k İlk hamileliğim 16+0 olduk bugün belim ve kasıklarımda siddetli ağrı vardı akşam üstü wc gittim akıntı gibi beyaz birşey geldi (affedersiniz sümük gibi ama beyaz) yarın doktor kontrolümüz var ama nedenini bilen başına gelen varmı ..
Sedaahmett Nuraan_k canım bu haftalarda akıntı çoğaliyor. Normal yani. Benim 2.hamileligim. bende 17 haftaligım. Bende de yaklaşık 1 haftadir akıntım cogaldi. Hem beyaz gibi hem hafif sarı gibi akıntım geliyor. Benim doktorum normal diyor.
Senaeksi Benim de çok oluyordu akıntı ve bel ağrısı ama 3 4 aydan sonra baya bi azaldı bel ağrısının geçiceğini sanmıyorum biraz fazla yürüsem kilit 😑