HeyecanliAnnee ya ben sezeryan istiyorum bebeğimde iri zaten ama devlet son ana kadar sezeryan yapmıyor diye biliyorım.medikarda doğum yapabilirim ama açıkcası devlet sezeryan derse boşuna 2 bin vermeyede gerek yok diyorum.sonuçta araştırma hastanesi evimin hemen yanı.açıkcası devlette olup sezeryana yatkın bi doktor lazım😉)