Baharyasin Ben kızlar tahlil yaptım gebelik tahlil sonucum 0.100 çıktı hamile değilsiniz dedi ama internette araştırdım bu sonuç tahlilinde hamilelik varmış Bilgi verirmisiniz
Deletedmom2224 Baharyasin bu sonuç klasik gebelik yok sonucudur malesef hamile değilsiniz Rabbım istiyorsanız en kısa zamanda nasip etsin