Tugba40 Kızlar çok fazla bel ağrısı yaşıyorum 34 haftalığım ve yatakta dönerken yattığım yerde kalıyorum onun için de evde farmasiden aldığım bi krem vardı sürdüm biraz rahatladı ama bi zararı olur mu acaba bitkisel ya bu kremler o yüzden kullandım
Ask_H Tugba40 öncelikle çok geçmiş olsjun bende bel ağrısından dertliyim üstelik daha 18+5 haftalığım ama hamileliğimin başından beri bu ağrım var maalesef çok zor Allah yardımcımız olsun ben bir ilaç kullanmıyorum....doktoruna mutlaka danış her bitkisel şey masum değil canım en iyisini doktorun bilir
Nevinnn Tugba40 adi neydi kremin bendede ağrı oluyo internetten bakmıştım.o kas gevşeticiler kana karıştığı için hamilelikte zararlı diye okumuştum hatta bendeki famasiden aldığım at kestanesi kremiydi okuduğumdan beri kullanmıyorum onu sizde ismine bakın bi araştırın derim
Mersay3 Bende kulşanıyorum canım farmasiden bahsettiğin kremi sanmıyorum zararı olcagını bengay kullananlar bile var forumda az evvel okudum onların yanında bu bitkisel yani zararlı değildir die umuyorum
Tugba40 Çok sağıl canım içim rahatladı, çünkü inanılmaz bi bel ağrısı yaşıyorum bugün hep sağ kalçamdaydı ağrı şimdi sola geçti