Guliguli 10. haftada ultrasonda bakarken ‘kerata’ demişti aa acaba erkek mi diye düşünmüştük eşimle sonradan konuşunca ama o an doktorla cinsiyete dair hiçbir şey konuşmamıştık.. 12+6 da gittiğimizde büyük ihtimalle erkek demişti sonraki haftalarda erkek olduğu netleşti.. 32+3 olduk oğluşumuzu bekliyoruz☺️