İyi geceler herkese öncelikle.22 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum. Ama birkaç sene önce ilişki esnasında ağrım olduğu için doktora gitmiştim. Doktor bana rahmimin ters ve çok dar olduğunu söylemişti. Hatta normal doğum yapamassın 1 kilo falan doğurman lazım anca bile demişti. Benzer bir durum yaşayıp normal doğum yapabilenler var mı acaba?