38 haftalık hamileyim gebelik kolestazı geçiriyorum belki bilmiyorsunuzdur safra kesesi karaciğerle alakalı bir durum vücudumun her yeri kaşınıyor her yerim yara bere içinde kaşıdıkça kanıyor geceleri ağlayarak uykumdan uyanıyorum çok kötü bir kalıntı önceleri karnımda başladı şimdi tüm vücudumda yayıldı ilaç verdi doktorum günde 3 kez içiyorum ama korkuyorum bebeğime bir zararı olacak diye iki gündür bıraktım içmeyi eskisi gibi kaşınmadıgımı fark ettim normalde geçtiğimiz Pazartesi sezeryan olacaktım ama sonuçlar iyi çıkınca doktorum bekleye biliriz dedi ilaç kullanmak istemiyorum ilacın içinde sıgır ve tavuk asidi olduğu gebelikte kullanılmaması gerektiği yazıyor sizce normal Doğumu beklemelimiyim yoksa sezeryan olmalımıyım çok kararsızım