Arkadaşlar merhaba Bursa’da yaşıyorum 14+5 haftalık hamileyim ilk defa geçen hafta ziya Çetin’e gittim çok iyi ilgilendi her detayı anlattı ama emin olmak istiyorum Bursa’da giden arkadaşlardan yorum almak istiyorum özellikle Doğum yapan arkadaşlardan memnun kaldınız mı? Doğum yaptırırkende ilgilimi acaba