Derenkara Merhaba hanımlar 😊 7 haftalik hamileyim ama kasık ağrılarım oluyor sanki regli olacakmışım gibi bu durumu yaşayan var mı?
Muneweralp Derenkara bu durum 9. Haftalara kasada falan sürecek bazen biraz daha uzun sürebiliyor ama sonra geçiyor normal bir süreç tedirgin olma bebeğin yerleşme sürecinde olduğu için böyle oluyor
Mervemm Derenkara normal canim bebek yerleşiyor ya ondan bende de olmuştu ama cok az bi şekilde ablamda cok olmuştu
Sem55 Bende zamanında yaşadım.. Ve sana önerim uzanıp ayaklarının altına yastık falan koyup biraz yükseltmen ve bunu 1 saat enazından yapman..
Derenkara Tesekkuler hani böyle ağrı falan olunca hemen düşecekmiş gibi hissettim danışmak istedim gerçekten sagolun 😊
Sem55 Derenkara Ne demek her zaman☺️ Ama dediğimi unutma sağlıklı bir hamilelik geçirmek istiyorsan ayaklarını kaldırıp uzanman.
cgdmm0016 Derenkara bende şu an 9 hafta girmek üzereyim ağrılarım biraz daha azaldı doktora her gittiğim de soruyordum hep bi sıkıntı varmış gibi hissediyordum bebeğime bişey olck sanıyordum ama normalmiş zaman geçtikçe azalıyor