Canım için rahatlasın diye diyorum ben açmıştım o postu acile de gittim acaba zehirlendim mi diye ama zehirlenmemişim doktor dedi ki takviye gıdalar normal balıkla süt ürünü beraber yendiği gibi zehirlemez ama miden rahatsız oluyo demek ki peşpeşe kullanma dedi sende 2 3 saat sonra iç istersen