Cananbaran 32+4haftalığım bebeğimin hareketleri çok azalmış hissediyorum dün bu yüzden 6 defa nst çekti doktorum korkmam gerekiyor mu böyle olan varmı normalmi çok korkuyorum bişi olcak diye lütfen bileği verin😥😥
Ayserkan Cananbaran Bi sorun olsaydı doktorun söylerdi bence ama bildiğim kadarıyla 32 33 ten sonra hareketlerde azalma oluyomus yeri daraldığı icin
Ayserkan Cananbaran Kendini korkutup da bebeği strese koyma etkileniyo oda. Ama dediğim gibi bi problem olsaydı doktorun söylerdi kimseden cekinmiyolar açık açık herşeyi pat pat diye soyluyolar
Bahar33 Ben de o haftalarda yeri daraldığı için hareketlerinde azalma olduğunu duydum ebemden ama yine de rahat hissetmeniz için doktora gitmenizi tavsiye ederim