Kızlar merhaba 32+5 hamileyim bebeğimin cinsiyeti kız ama beni görenler sürekli hayır erkek deyip duruyor doktor kız dedi diyorum sen yinede inanma deyip duruyorlar ister istemez galiba kafam karışıyor veya etkileniyorum sizce bu dogru olabilirmi karnı sivrı olan herkes erkekmi doguruyor. Bu arada yanlış anlaşılmasın herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla gelsin yavrularımız ama etkilendim sanırım👀👀