Sevo9190 Kızlar 11 haftada leke yasayan var mı cok az normalde e progestan kullanıyorum bir ara lekelerim bitmişti vaktim simdi gene var gibi cok az progestan kullanıyorum ne zaman bitecek bu lekeler yaa off
hilal_yener Sevo9190 doktora bi git istersen benim doktorum kahverengi lekelenmen yada kanaman olursa gel demişti bi görün istersen doktora önemli birşey olabilr
Ozqemrt Doktora git lütfen arkadaşım benim kahverengi lekem kanamaya döndü carsamba taburcu olduk suan iyiyim progestan kullanıyorum geçti korkma ama doktora git mutlaka 10+3 üm bende travma yaşadım resmen
Ozqemrt Sevo9190 yaptim canım proloton diye bir igne yapıldı serum takıldı 3 litre su içtim saol kuzum allah bidaha yaşatmasın kimseye yaşatmasın