Mucizem_21 Ilk hamileligim ve bebegim icin 5 battaniye (kalin-ince) 3 tane hastane cikis seti 4 tane 5li set 6 tane zıbın büyüklü-küçüklü 2 tane tulum 5 adet alt üst takım .... sizce az mı?
Grhn Mucizem_21 yeterli bence 😊 hastane çıkışı takımını 1 aydan sonra kullanamıyorlar çabuk büyüyorlar aynı zamanda patikli tek alt takımları
dvran22 Mucizem_21 ben hastane çıkış setini 5 tane almıştım 2 tane de hediye geldi ve ben onları en fazla 3 hafta kullandım, tabi alt üst çok almadığım için öyle onları 3 hafta kadar kullandım yoksa 10.günden sonra kullanmayı bırakacaktım
Deletedmom2224 Mucizem_21 zibini arttırın derim en çok o kullanılıyor çünkü günde 2 3 kere değiştirdiğinizi düşünecek olursak sürekli yıkayıp kurutmak çok zor olabilir