Busra5341 Safiye12 seni korkutmak istememde pembe akinti cok normal karsilanan bir durum degil bence doktora bir gorun yerlesme kanamasi herkesde olmuyor canim
Cigdemveminik Safiye12 benmde 5+5 de kahverengi akıntım oldu doktr kese etrafnda kanama yok ama dinlen dedi sende bi görün bnce doktora için rahatlasın
Pinarb38_ Safiye12 canım ben 8 kere düşük yapmış biri olarak şunu söyleyebilirim acilen doktora git seni korkutmak istemem ama ne zaman öyle janamam olsa düşük yapardım ben tabi senin durum farklı da olabiliryerleşme kanamasıdr belki de ama doktora git emin ol derim
Ozqemrt Merhaba canım doktoruna git lütfen önemli ben bu hafta travma yaşadım lekelenme kanama gördüğúm bütün postlara yazıyorum igne ve ilaç verir keser suan benim durdu şakır şakır kanamam vardı
Ozqemrt Safiye12 geçti canım hastaneye yatısım yapıldi proloton diye igne serum 3 litre su ictim suan progestan fitil kullanıyorum ama gecti hic lekem yok cok sukur
Ozqemrt Safiye12 bu salı oldu çarşamba taburcu oldum persembe yoktu ultrasondada kanama alanını atmışsın temiz dedi kesenin ust kısmında hafif vardi birde keseden uzak bir alanda avuç ici gibi vardi halada yok normale döndü çok sukur 10+4 olduk bile 🤗
Masal6161 Korkmak canım bendede oldu pembe akıntı cook korktum ama allaha şükür yerleşme kanaması dediler.