İyi akşamlar anneler anne adayları bir sorum olacak ? Perşembe günü yani hamile olduğumu öğrendikten bir hafta sonra doktora genel olarak kontrole gittim şükür bir sıkıntı yok. 1,5 yaşında bir oğlum var ve emziriyorum doktorum emzirmeyi bırak düşük yaparsın dedi 🙄 (bir risk,sıkıntı vs.yok) çevremde benim gibi olupta emzirenler üstelik benimle aynı zamanlarda hamile kalan arkadaşlarım var. Bana neden böyle birşey söyledi anlamış değilim zaten 6 haftalık oldu bunca zaman emmiş bilmeden 🤷🏼♀️ Ben şubatta 3 aylık hamile olunca kesmek istiyorum 20 aylık oluyor üstelik. İnternetten yaptığım araştırmalarda da doktorların ikilemde kaldığı için böyle söylediği birde salgılanan bir hormonun aslında çok düşük olduğu bir zararı olmadığı 😬 kafam çok karışık lütfen bana yardımcı olur musunuz ??