wita canım ilk kan alınıyor sonra eczaneden çilekli gazoz gibi bişey alıyorsun 50 gr onu içiyorsun 1 saat sonra tekrar kan alıp şeker çıkmış mı diye bakıyorlar benim 101 çıktı tokluk şekerim ve benim bebeğim de 26 haftalık 1200 banada iri dediği için yükleme yaptık