2020_ozerbebis 27+3 haftalık gebeyim şeker yüklemesi yapmadan şeker ölçüm cihazıyla takibe aldığımda fark ettim. Sürekli uyku ve halsizlik hali var ve ne yapacagimi bilmiyorum.
Lindam 2020_ozerbebis canım bende de aynı sorun vardı kafamı kaldıramıyordum uykudan. Aşırı şişiyordum ellerim ayaklarım yüzüm burnum vs. Hatta bebeğimin sütü fazla çıktı. Direk diyete başladım. Sende şeker ölçüm cihazı al evde halk bir hafta her öğünden bir saat ve iki saat sonra şekerini ölç. Asla tatlı hamurişi pirinç patates yeme meyveyi çok az ye. Herşey yoluna girecektir
Sweetblonde88 2020_ozerbebis cok yüksek bir deger kadın dogum doktorunuz yönlendirme yapar ama endokrinoloji doktoru görmeli. Diyet kafi gelmeyebilir. Gecmiş olsun
Grhn 2020_ozerbebis mutlaka doktora git diyetle düZene girer. Arkadaşım insulin tedavisine başladı sürekli bu rakamı görüyorsanız geç kalmadan gidin bebek içinde anne içinde iyi değil
EbruPalavuzlar Mutlaka bir endokrin doktoruna git o seni düzenler bazen diyet yapsan da düşmüyor benim öyle oldu insülin kullanıyorum. Ama önemli değil en önemlisi bebek ona geçmesin geç kalma
Ruhsuz 2020_ozerbebis çok gecmiş olsun benimde yüklemede 1.saat 231 çıktı daha önce hiç yoktu kontrole gittim aclık tokluk iyiydi bugun de idrarda şeker çıktı anlamadım Allahım hayırlısı ile kucagımıza alırız İnşAllah yavrularımızı🤲🤲
Dilek1661 Benmde şekerim çıktı her öğünde açlık tokluk ölçüyorum dün tokluğum 101 çıkmışken bugün 141 çıktı tam sınır galiba yemedende olmuyor 🤷♀️🤷♀️🤷♀️