RamazanFuLyaUzuner Gebelik kesesi veya bebeği kaçıncı haftada gördünüz ?? Son adet tarihime göre bugün 7 haftalık hamileyim doktor göremiyorum dedi beta hcg aldı tekrar çok korkuyorum 😭😭
dilaraserdar RamazanFuLyaUzuner keseyi 5. haftada gördük , 7. haftada kalp atışını duyduk. Geç döllenme sebebiyle belki görülmemiş olabilir 🙄
Mels RamazanFuLyaUzuner hatırlıyorum daha önce hafif bi kanaman vardı bi müdahale etmemişlerdi sana doktorlar 😢 allah yardımcın olsun çok üzüldüm en kısa zamanda tekrar nasip etsin rabbim 😢
Refiagulen Sakın korkma aynı durumu bende yaşıyorum şu an bana da görünmedi dedi bende 6. Haftada gittim cumartesi bakalım belki görürüz dedi
Refiagulen RamazanFuLyaUzuner kıyamam ya 😫😫😥 allah yardımcın olsun arkadaşım üzülme dicem ama insanın elinde değildir. Dua etmekten başka çare yok malesef. İnşallah ennnn kısa zamanda bebeğin olur da seni dünyanın en mutlu insanı yapar
scl Kimyasal geçirmişsin canım çok geçmiş olsun inşallah Rabbim tez zamanda sağlıklı bir hamilelik nasip eder