Lavanta34 İyi akşamlar kızlar benim perşembe günü ümraniye eğitim araştırma hastanesinde perinatoloji bölümüne randevum var. Gitmişken detaylı ultrason çekilebilir miyim? Yoksa ayrıca randevu mu gerekiyor. Aranızda giden var mı oraya? Teşekkürler 🌼