Emikkca Kizlar son hafta catlaklrim olmaya basladi krem kullanmadim ilk basta dogumdan sonra gecermi catlaklar kullandiginiz bir urun varmi tavsiyeniz ne olur lutfen yazin😓
Seda_123 Emikkca Geçmiyor malesef geçici bişey değil ne kullansak faydası olmaz ben nemlendirici bebek yağı kullandigim halde çatladım yani çatlayacağı varsa çatlıyor birşey fayda etmiyor
azizeguneyy Emikkca doğumdan sonra geçmiyor ama teninin rengine uyum sağlıyor çatlaklar çok kafana takma boşverr
Baloglum93 Doğumdan sonra geçmiyor onlar kalıyor catlamadan önce krem yağ kullanmak lazım ama genetik olduğu için catlayasi varsa ne yaparsan yap çatlıyor
Deletedmom00260 Lazer tedavisi yapılıyor etkili olduğunu duydum ama tam bilgim yok. Araştırın isterseniz.
Nyaman Ben 36.haftamdayim hic catlamam yok cok.sükür Kac haftalikken basliyor? Yada bu haftadan sonra olurmu ki?
defne55 Nyaman 37 haftamda bianda çatladım canım kimi de doğumdan sonra çatlıyor ne zaman ne olacağı belli değil yani
Nyaman defne55 Bende seviniyorum hic olmadidiye 😊heran hersey olabilir yani kasinmaya basladi zaten 🤷♀️