Sema_588 Kızlar cok fena grip oldum mide bulantısı burun kulak tıkanıklıgı her yerim kırılıyor sankıı cok kötü oldum. 37 haftalık hamileyim bi an önce iyileşmem lazım bana önerebilceginiz bişeyler varsa bitkisel falan cok iyii olur 😞 Ne yapsam iyileşemedim
hunilimom Sema_588 canım ben acı ile atıyorum acı çorba içiyorum tarhana çorbası çiğköfte felan boğazlarım baya yanıyor gece yatmadan öncede nane limon icio bol terliyordum ama terleyince hemen üzerini değiş inşallah hemen atlatirsin
Sema_588 Adel001 Cook tesekkür ederım canım 3 gündür kendımı yatakta görünce daha da cok hastalanıyorum kalkmak istiyorum ama hiç gücüm yok 😔 tesekkür ederim tekrardan
Adel001 Sema_588 bişey değil canım. Ah ah ben 3aydır yataktayım😞 bulantı kusma birazda risk. Ve artık odamdan tiksiniyorum
Sema_588 hunilimom canım 3 gündğr yediğim acılı corbaların haddi hesabı yok ama terleyemiyorım nıye bilmiyorum kafayı yıcem hastaneye gittim parol serum taktılar dün hiçbir faydası olmadı hamıleyim diye sürekli hastaneye de gitmek isteniyorum ne biliyim napıcam bilmiyorum cokl tesekkür ederim ama fikirlerinizi denemek için kalkıcam birazdan 😓
Adel001 hunilimom evet yaa güzel olur. Bende hastalanınca acıyı daha da çok yiyorum. Ama bebeğe zarar olmazmı o kadar acı? Acıyı benim gibi seven insan 3aydır çıkardım hayatımdan .
Sema_588 Adel001 Bi de benim bi tane de oglum var ona da bakmam gerekiyor sagolsun eşim yardım edıyor ama eşim yokken ne olsa ben kalkmak zorunda kalıyorum allah şifamızı versin insallah 3 gündür hastayım evden tiskindim resmen ya 🙈😔
hunilimom Sema_588 bi kan tahlili verdin mi belki kanında fela enfeksiyon var grip değilsin belki serum iyi olur cunki
Adel001 Sema_588 ay Allah bağışlasın. Seni beni düşün bide . Allah ikimizede şifa versin . Hepimize versin şifaya ihtiyacı olan herkese. Çok acı yeme canım. Bence genellikle doktoruna konuş durumunu belki bebeğe zararlı bişey vardır Allah korusun enfeksiyon falan kapmış olursun. Doktorun bilmeli
Sema_588 hunilimom Acile gittim işde ama doktor birseyin olmadıgını zaten gebesin daha fazla bir işlem uygulayamayacagım deyip bır serum taktı ve benı gönderdi bu kadar kan falan almadılar tahlılde yapmadılar 😓
hunilimom Adel001 valla bende çok yedim hamileyken bisey olmadı bana sadece mide yanması felan yapıyordu
Adel001 hunilimom bebek annenin yedikleriyle beslenir ya? Peki ondada bi sorun olmadı mı? Doktorunuz yeme falan demedimi?
Sema_588 Adel001 Aynen canım işk ogşumda enfeksıyon kapmıstım ve cok cekmıstım o yuzden bundan da oyle olucam korkusu var 😓
hunilimom Adel001 yoo bise demedi zaten hergün öyle dolu dolu yemedim yemeklerine attım sadece hasta olduğun zaman turşu pul biber felan yedim
ilknur11 Sema_588 canım 38.haftada bende grip olmuştum, ıhlamur içine bal koydum ve limon sıktım bu şekilde hemen iyileştim. Birde bala zencefil döküp yedim
Adel001 Sema_588 bunu beklemenin bir manası yokki. 37 haftasın artık doğuma hazırlanıyorsun canım ya gerçekten enfeksiyon falan varsa . Doktorun muhakkak bilmeli bebek için endişe yarata bilir. Önlem alınmalı. Enfeksiyon bile olmasa sana en doğru ilacı yolu o gösterir canım benim yarın ilk iş ara bence senin için söylüyorum
Sema_588 Adel001 Aynen canım son çare artık arıcam yarın doktorumu çünkü dayanılcak gibi degil benim için 😞