zulal kizlar 7 haftalik hamileyim bgn kahverengi akintim oldu bitkinlik ve kasigimda agri var yarin sabaha dr randevusu aldim panik olup 🙁 sizce normal mi bu akinti?
Sisi Kahve derken nasil. Benim de oluyordu o haftalarda ama afedersin tuvalet kagidina bakinca bakinca hafif hafif oluyordu. Buna da normal demisti doktorum. Cok fazla ise acile git istersen
Sisi Bitkinlik kasik agrisi normal canim bebek yerlesirken normalmis bu akintilar felanda rengi pembe ya da kirmizi olursa kotu diyorlar