bugun 7 haftalik olduk. dun kalp atisini dinledik bi sıkıntı yoktu agridan baska. ama bu ara hafflemisti bugun kendimi biraz yormustum bikac damla kanamam olduğunu gördüm. ilçede yaşıyorum 1 tane kadin dogumcu var. ve yarin pazar. sizce acile gtsem bisey yaparlarmi yoksa pazartesi mi gel derler