dileksagir44 Kizlar bn bir haftadir ayle hekimine gittim bana idrar yolarinda enfeksiyon var dediler ilac vide asagidan fitil aliyorum cocuga bi zarari varmi yada iliskiye girersem bi zarari olurmu
Cokokuyan_dorukusunannesi48 dileksagir44 Fitilin zararı olmaz.Bebeğe ulaşmadan içeride çözülüyor.Ama birliktelik kurma enfeksiyonun artar.Bir geçsin enfeksiyonun bence.
Gunes24 dileksagir44 Doktora gebe olduğunu söylediysen, gebeliğe uygun ilaç vermiştir zaten. İlişki kısmını da doktora sormalısın 🤷🏻♀️