Kubbr1 Deletedmom0006 biz kürtaj olursak ki bebeğimiz 6 haftalık falan kürtaj yerine iğne ile bebeği kanama gibi düşürmek daha iyi değil mi doktora söylersek hap iğne vs olmuyor mu şart mi kürtaj
Deletedmom0006 Kubbr1 Canım net bir bilgim yok ben kürtaj oldum ağrı vs hiç bir şey hissetmedim genellikle ilk hamilelikte iğne ile yapıyorlarmış bir de inşallah olmaz ama olursa sana kürtaj yapmazlar büyük ihtimalle çünkü zaten çok küçük iğneyle başlatırlar
Kmndas Elo78 canım aynı sorunu şu anda ben yaşıyorum kürtaj oldum 2 hafta sonra adet kanaması günü kanama oldu ağrılı an daha sonra ade oldun mu doktor ne dedi sana adetmiymiş bu kanama yoksa ara kanama mı