Ebecik Kızlar 30 hafta 4 günlüğüm ama bazen bir anda trk taraflı kalçamaağrı giriyor .bacağıma vuruyor adım atmakta zorlaniyorum. Sizlerde de var mı napsam ya bilemedim
CiaoBella Ebecik bende de vardı kalsiyum magnezyum eksikliğinden oluyor canım bol muz ve süt tüket baya etkisi oluyor
Sibel1801 Ebecik canim ben henüz 14 haftaligim benim simdiden basladi sebebi magnezyum eksikligiymis doktoruna bu durumu soyle sana magnezyum yazsin bol bol da muz ye
Burcuugur Ebecik benimde oluyor bende 30+6 oldum dediğiniz ağrılar var bende magosit kullanıyordum doktor 2 çıkardı ama erki etmedi yürüyüş yaparken bile agrıyor temizlik yapınca da bence arrık sona yaklaştığımız için birde bir yerde okumuştum Doğuma yakın kemiklerimiz yumuşuyormuş ne kadar doğru bilmiyorum belki ondandır 🙏
Aysen Benimde sol bacağımda en başından beri var 37haftalık oldum hala devam ediyor yorgunluğa hiç gelmiyor ama yorulmadanda olmuyor maalesef .Doktorum magnezyum önerdi günlük 2defaya cıkardı tamamen gecırdıgını söyleyemem ama biraz olsun rahatlatıyor doktorunuza danışın sizede verecektir.
Ebecik Kızlar muz,süt yoğurt tüketiyorum.bir ara 14 15 haftam da oldu geçtiydi .şimdi iki gündür yürüyemiyorum.işe gidip gelirken mahvoluyorum .daha 7 aylığı ama gören 9 aylık sanır tavuk gibi 😂magnezyumda 2 kere alıyorum
Ebecik Burcuugur sorma mahvoluyorum iki gündür .tam ne güzel yürüyorum bir anda düşecek kadar ağrı giriyor çok fena