Aysegulum27_ Kızlar öğleden sonra üç buçukta gebelik testi yaptım 10 dakika bekledim hiç çizgi yoktu.misafirliğe gitmiştik beş saat sonra eve geldiğimde test çift çizgiydi .sizce hamile olabilirmiyim .başına böyle durum gelen varmı
Tgcycl Aysegulum27_ geçen ay benim başıma geldi saatler sonra baktım silik çizgi gayet gözüküyordu ama adet oldum negatif yani. On dakikadan sonra test bozulabiliyor cok umitlenme Canim yine de
Papatyaguzeli Aysegulum27_ canm normalde teste yazar ztn 10 dkika sonrasi çıkan cizgi geçersizdir diye ama eltimde hamileliginde test tutuyo cikmiyo aradan cok saat gectikten sonra tam çöpe atacaken cift cizgi gormus ama senin icinde kuşku olmasin tekrarla ve adet tarihin gecti mi
anneee Aysegulum27_ normalde üzerinde yazan dakikadan sonra geçersiz olur ama benim de öyle olmuştu sabah çöpü atarken çift çizgi olmıştu tekrar taptım ertesi gün o zaman 5 dk içinde çıkmıştı kozum şimdi 17 aylık testi tekrarlayın birkaç gün sonra öyle netleşir
Ozz10 Aysegulum27_ benim basıma geldi ama sanıyorum ki tesadüf heralde bir aksam yptm ok dk sonra baktım yattım uyudum sabah atmak için baktiğimda silik çizgi vardı ama bir ben görüyodum oyle bi çizgi 😀 saatler gectiği için testin bozuldugunu düşündüm bikaç gün sonra tekrar yaptm oda inanılmaz silikti hatta bu platformdada paylastım baskagören var mi diye erken gebelik testinde çok nett cıktı sonra. bugun 4+5 oldu. Çok sükür. İnsallah seninde öyledir canımmmm. 🙏🏼