songul_onur Malina bana da öyle bir şey söylenmedi kanama veya herhangi bir durum olmadığı sürece muayeneye gerek yok ki.. Bence tam araştırın başka bir doktora daha gözükün
songul_onur masalsii ya ben 12.haftaa gittim kıza benzetti geçen hafta gittim büyük ihtimalle erkek burda Bi kabarıklık var dedi 10 gün önce kıza benzettiniz deyince tekrar bakayım dedi yoo kesin kız dedi ama 1 ay sonra tekrar gelin net söyleyeyim dedi 2 hafta sonra gideceğim baya merak ediyorum valla 😂
masalsii songul_onur ben o ihtimaller kafamı karıştırmasın diye hiç sormadım bile doktorumda söylemedi 😂 sadece ekşi yiyorum bakalım merak ediyorum en güzeli 16-20 hafta arası daha net oluyor
songul_onur masalsii aynen öyle valla ben ekşi normalde de pek sevmem acı ve tatlı istiyorum hep hiç ekşi istemedim 😂
tugcebyl Duamucizem evet benimde tam orada bi yerde oluyo hafif bi sancı oluyo bi bakıyorum top gibi olmuş sertleşmiş bebek nasıl toplanır ki onu da bilmiyorum hiç
Duamucizem tugcebyl hep mi oluyor dün aksa ve sabah oldu başka olmadi ve duan hiç ahım sizim belirtim yok hatta kaşıklarım boş gbi
tugcebyl Uzumtanesi hahaha o zaman gerçekten ittiriyo heralde dimi ben bebek hareketi olarak düşünmüyodum cok sasırdım simdi 😍
Uzumtanesi tugcebyl tugcebyl hep olmuyo ara sıra o pozisyona geliyo demek ki bende doktor söyleyince çok sasirmistim ☺ hareketlerini tekmeleri hissetmek için çatlıyorum artik
tugcebyl Duamucizem hep değil bir kaç günde bir oluyor otururken ufak bi sızlamayla bakıyorum şişmiş sonra hemen geçiyo özellikle bu hafta başladı daha önce yoktu
Busrakorkmaz1616 Bende 16+3 ummm cok karnım acıkıyor gecelerı sanah uyandıgımda karnımda cok hafıf cıktı pazartesı kontrolum var cinsiyet ögrencez nasıpse Allah hepımıze saglıklı kucagımıza almayı nasıp etsın 😋 instagramım busrakorkmazz16
songul_onur gzmuygn ya doktor her gün alınca çok kilo aldırır haftada 1 kez bunu al diğer günlerde de farklı Bi tane yazdı