Kubradem tup bebek tedavisi ile hamile kaldim cok zorlu bir hamilelik gecirdim 34 haftamdayim surekli erken dogum riski yasadim 😀ama allahin iznile 2 hafta sonra dogum olsa bile cok sakincali olmuyor dedi dr ama normal mi sezeryan mi halen karar veremedim🤨