Evet arkadaşa katılıyorum ben hamileliğimden şüphelendiğim zaman bi tedavi görmem gerekiyordu doktor kesenin içinde bebek oluşana kadar ilaç kullanabilirsin, saçını boyatabilirsin, içki sigara bile içebilirsin ama 4 haftalık olduktan sonra herşey yasak o zaman zararı var demişti. İçin tahat olsun merak etme hiç bişey olmaz. Duanı et ve niyetine gir eğer uygun zamansa rabbim hayırlısıyla nasip eder