Arkadaşlar merhaba. Gece 12’den sonra 38+4 olucam ama bende hala tık yok. Geçen hafta çatı muayenem vardı doktorum normal doğum yapabilirsin dedi ve bebek aşağı dönmüştü. O gün adet olcak gibi ağrılarım oldu ama ondan sonra daha tık yok. Benim gibi artık sabırsız olanlar var mı? Yaaa doktorum daha var diyor ama ben hep 38’de doğurmak istiyorum diyordum. Bide bu aralar akıntım çok böyle sarı ve kremsi hafif kaşınma ve yanmada var. En son enfeksiyon için antibiyotik kullandım ve daha 3 gün falan oldu antibiyotik biteli. Doktorum fitil verdi bide alttan 3 günlük ama onu daha kullanmadım korktum. Sizce kullansam mı? Antibiyotikte kullandım bide o kadar. Enfeksiyondan korkuyorum normal doğuma etki yapar mı diye. Pazartesi kontrolüm var bakalım ne dicek doktorum 🤦🏼♀️🤗