Hamileyken sağlıklı beslenerek kilo veren,kilosunu koruyan,çok kilo almayan,diyetisyenle birlikte devam eden anneler var mı aramızda,fikirlerinizi ve tecrübelerinizi okumak isterim. Hamilelikte kalori açığı oluşturarak kilo vermek çocuğa zarar verir mi?