Merhaba, bende 22 haftalık gebeyim hem herbalife danışmanıyım hemde ürünleri kullanıyorum, doktorumda kullanmam da sakıncası olmadığını söyledi. Herbalife Shake yurtdışında anne sütünden sonra gelen en önemli besin olarak geçiyor. Kullanmanızda bir sıkıntı yok gün içerisinde alamadığınız vitamin, mineral, protein hepsini bir öğünde alıyorsunuz ama tabi ki karar yine de size kalmış 🙂