Leyla_Alexandra Kızlar enfeksiyon için antibiyotik kullanıyorum yanma ve koku yok akıntım da çok az geliyor ama kaşıntı hiç geçmedi .. ben nasıl başa çıkıcam bu kaşıntıyla ya bir öneriniz var mı? 😕
Gzd2106 Leyla_Alexandra canim sirkeli su bence bu enfeksiyonun tek tedavisi bu ben artik ilac bile kullanmiyorum direk degerlerim yuksek cikinca sirkeli suya basliyorum kasintim kalmiyor bi zararida oldugunu sanmiyorum
Annece Leyla_Alexandra bende de aşırı vardı enfeksiyondan kaynaklıydı kasıntı da akıntı da antibiyotik kullandım Sonrasında da probiyotik kullandım çok şükür gecti
Leyla_Alexandra Gzd2106 elmalı sirke suyu diye duymuştum.. ama bazıları zararlı diyor bazıları faydasını gördüm diyor ..bende bilemedim kullanmaya başlayayım mı 😕