35 + 3 gunluk hamileyim bugun doktor kontrolum vardi. Kilomuz 2810 boyumuz 52 cm cikti degerler guzel ama erken olma ihtimali var dedi . Progestan 200 mg fitil verdi 1 hafta kullan hafta bugun gel dedi sizce kullanmalimiyim int hep arastirdim rahimi kalinlastrdigi icin normal dogum sansini azaltiyormus zorlu bir dogum olur yazilmis boyle bir durumla karsilasan var mi arkadaslar