İyi akşamlar bayanlar. 1 haftadır geçmeyen kaşıntım vardı doktor kolestaz dan şüphelenmişti ama bu gün sonuçlarım temiz çıktı. Ama benim kaşıntılarım çok fazla gece uykumdan uyanıyorum her yerim yara oldu kaşımaktan başına böyle bişey gelen varmı. Pazartesi zaten tekrar doktora gidicem ama yaşayan varmı diye sormak istedim. 37+1 gebeyim bu arada