İkincisi daha zor olur kızlar bende ilkini sezeryan olmuştum hemen kalkıp gezdim hareketler falan hiç yatmadım ama hem ilk doğum hevesinden hemde mutluluktan ama şimdi öyle olmaz çünkü bu hamileliğim ilkinden daha zor geçiyor ve heryerim ağrıyor sanırım daha nazlı ve ağrılı olucaz😂😍