Cnsibrhm kimyon çayı veriyordu kuzenim 1 çay kaşığı yada anason çayı canım benim ama internetten araştır veya doktoruna sor. Senin yediklerinden de bebeğini emzirirken sütünden gaz geçer dedi doktorum Doğumdan sonra kimyon çayı var humananın ondan al iç demişti sende kendine ondan alabilirsin inşallah tez zamanda geçer 🤲🏻🙏🏻