Rumeysaasgin Bugün 40 haftayı tamamladık çatı muayenesi oldum o kadar çok korkuyordum ki öyle kötü anlatanlardan hiçbirşey dinlememek lazım aslında hiç canım acımadı o kadar basit birşeymiş ki boşuna korkup strese girmişim 🤗