Mesele şu ki , antibiyotik almamı gerektiren bir durum yokmuş enfeksiyon değeri hamileler için normalmiş bunu dahiliye doktoru bilmiyor hamile olduğum için, rıza beye gidince durumu anlattım ve bna kendisi bu değer normal sizin için dedi, flora hanıma wbc değeri su kdr çıkmış diye yazdım yazdığımı okusaydi oda bu değer normal antibiyotiklik bir durumun yok derdi burda belki . İyi ki kullanmadım doktor yazdı kullanmalıyım diye, bu yüzden devletteki doktorlar söylüyorlar özel takipliyseeniz doktorunuz ilaç yazsin diye . Sizin de aklınızda olsun