Deletedmom270 Hamilelikten öncede oln bir dış basur sorunum vardi hamilelikte iyice ilerledi gibi hissediyorum ayakta cok durunca şişiyor ve batıyor rahatlatacak doğal çözümler var mi bildiginiz
pyymamm Deletedmom270 basur için cevizi geceden suya koyup kabuklarıyla tamamıyla yani sabah içip o cevizleri yemek fayda ediyormuş deneyin isterseniz
Sweetblonde88 Deletedmom270 pamuğa kantoron yağı döküp o bölgeye koyun. İyi geliyor. Kabız olmayın ve bunun için mutlaka ilaç kullanın. Dogumdan sonra da cerrahi işlem için bir doktorun görüşünü alın isterseniz. Gecmiş olsun
Deletedmom270 Sweetblonde88 dun gece dediğinizi yaptim ve şişlik gitti batmıyor cok tesekkur ederim her gece doguma kadar yaparim artık 😂