simsekkiz8 Kizlar 19+4 hamileyim. Normalde bebeyim gunde 2-3 defa hiss ederdim hareketini. bu gun hicccc durmadi surekliiii hareket halindee. Sizdede boyle oldumu,? Bu normalmii? Dontoruma soylemem gerekirmi??
pyymamm simsekkiz8 ilk zamanımda benimde öyle yaptığı birkez olmustu normaldir, uzun süre etmemesi tehlikeli asıl
Glybskl simsekkiz8 hareketli bebek sağlıklı bebektir canım 😘 benimki aşırı tepinmekten kesesini yırtmıştı küçücük yatmıştım 10 gün 😂 afacanlık yapabiliyorlar ama korkma sağlıklı olduğunun göstergesidir şimdi 36+2 kıpırdayamıyor yazık iki gündür yeri dar artık tadını çıkar hamileliğin korkma hiçbir şeye ve kötü postlar okuma 😘😘
simsekkiz8 pyymamm ama bu hakikaten awiri ya. Gunun ilk saatleri sevindim cok how geldi sonra fark ettim hic durmuyo buu. Haatta bi an korkudan yerimde sicradim yaaa
Yagmuroyku simsekkiz8 gayet normal canım bende 30. Haftadayım hiç durmuyor şıpa özellikle geceleri ❣️🙏🧿
simsekkiz8 Glybskl ya cokk sagolun icim rahatladii resmen ilk bu kadar harekti bu gun oldugundann cok tedirgin oldumm. Inwallah sag salim kucamiza aliriz miniklerimiz💙🥰
Glybskl simsekkiz8 şuan güçleniyor da annesi büyüyor ve sen daha çok hissediyorsun hareketlerini aslında hep çok hareketliydi ama küçük olduğu için algılamıyordun 😊 26-30lu haftalarda uykusu başlıyor günün büyük kısmında uyuyacak korkma sakın annesi az hareket edecek ama dikkat et say hareketlerini her ihtimale karşı son aylarda da artık büyüdüğü yeri kalmadığı için az kıpırdıyor ve uyuyor günün yarısında 🙏🏻😘❤️